Meer dan 60% van alle aankopen starten op het internet. Als de consument of klant daar al afhaakt, bent u constant bezig om achterstanden in te halen.
Goede content is daarom belangrijk in verschillende fases van het aankoopgedrag van de consument. Hoe beter deze content van kwaliteit is en aansluit op uw doelgroep, des te beter zal de conversie zijn.
Tijdens deze kennissessie leert u waar de content van uw producten aan moet voldoen om uw doelgroep nieuwsgierig te maken. Zodat, als potentiële klanten uw producten tegenkomen via een webshop, website en/of social media ze een stap verder zetten en voor resultaten gaan zorgen.
Trainer Jeroen Pont neemt u in alle klantfases mee en geeft aan waar u op moet letten bij het maken van content.
Praktische informatie
Datum: Nog onbekend.
Bij interesse kunt u contact opnemen via onderstaande contactformulier.
Tijd: 09.30 tot 13.00 uur (deze dag is incl. lunch)
Prijs: € 115,- excl. btw
Locatie: Tolweg 3 te Baarn
Programma
Inloop met koffie en thee vanaf 09.00 uur. Om 09.30 uur zal het onderstaande programma van start gaan.
- De uitdagingen van het creëren van content
- De principes van opslaan en verdelen van de content
- Wat is de ROI van content?
- Best practices
Voor wie?
De groeiende (retail) organisatie met behoefte aan professionaliteit.
De content manager of e-commerce manager die zich wil verdiepen in zijn of haar vak.
Iedere medior retailer, producent en e-commerce marketeer.
Expert
Jeroen Pont
Jeroen is een ervaren e-commerce content specialist. Zijn visie op e-commerce is dat alles met elkaar moet integreren om zo de verkoopmogelijkheden maximaal te gebruiken. Aan de andere kant moeten de kosten, logistiek en service van de e-commerce activiteiten goed beheerst worden. Door jarenlange ervaring en het begrijpen van zowel technische processen en e-commerce, is Jeroen op deze gebieden de ideale sparringpartner en coach.